JEEEEE OON MAAILMAN PARAS LATINASSAAAAA AHAHAHHAHAA 1½ KÄYKÖ KATEEEXXXX???++ ........ )): oon huonompi jopa ku andreas. siis c'mon, huonompi ku andreas ! erittäin epäreilua. oisin ansainnu 2. koska........ onhan "siitä syystä" sama kuin "koska" >>>>8 EIKÖ?!?!+1 on se. ne on synonyymit yhyyyyy kuole sepi!!1 tai älä.

JA TOSI REILUA. darzanilla onny sitten iiiihan punaset hiukset. ja mulle kelpais ees tuureoranssit! >>>8 ja oon joku helvetin blondi. tosin, se sopii mun älykkyysosamäärän kans :>>> ......EI EN SANONU NOIN! haluun mennä kauppakorkeaaaan joooooo. miks sinne pitää olla lukion tää. lakki? vittu

tacot on loppu. vittu

MUT HUOMEN SE ILOTULITUSJUTTU SIEL TTTTÖÖLÖSSÄÄÄÄÄÄ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ aattelin mennä tsiigaa sitä ellankaa q se alkaa 21.30 ((: mikäli sen mutsi päästää, of kooorrsss. +++pääsen aikasin ku meen hammaslääkäriin ::) mun syyt = ♥

eli aika jeessi fiilis. vaikken sitä soittoääntä vaihtanukkaa. .........oh shit!